fbpx

אוניברסיטת תל אביב תעניק תואר דוקטור כבוד למייסדת ארגון קו לעובד חנה זהר

עמותת קו לעובד מספקת מידע וייעוץ משפטי לעובדים ומקדמת חקיקה ופעולות משפטיות להגנה על זכויות עובדים

 אוניברסיטת תל אביב תעניק ביום ראשון הקרוב תואר דוקטור כבוד למייסדת ארגון קו לעובד חנה זהר. זהר (73) קלדנית בעברה, הקימה את קו לעובד בשנת 1991 במטרה לסייע לעובדים בעלי מעמד נמוך, בייחוד פועלים פלסטינים ומהגרי עבודה לאחר שנות פעילות באגודה לזכויות האזרח. היא פרשה מניהול העמותה ב-2015 לאחר 25 שנה של פעילות אינטנסיבית וכעת מתנדבת בארגון.

עמותת קו לעובד מספקת מידע וייעוץ משפטי במגוון שפות, וכן פועלת בזירה הציבורית, בקידום חקיקה, בליווי משפטי ובעתירות לבג"ץ במטרה להגן על זכויות עובדים. בשנת 2009 הוענק לעמותה עיטור הנשיא למאבק בסחר בבני אדם.

מקו לעובד נמסר "חנה זוהר, פעילה ואשת חזון נדירה, הקימה במו ידיה עמותה אמיצה ונשכנית, צירפה אנשים מוכשרים ושינתה בפועל את שוק העבודה בישראל. בזכות פועלה של חנה זוהר, יחד עם צוות קו לעובד, זכו העובדים המוחלשים ביותר להיראות ולהישמע. עשייתה האדירה של זוהר ממשיכה להדהד גם היום, בשעה בה מציין קו לעובד 30 שנה להיווסדו, והיא ראויה לכל כבוד ויקר על השקעתה הבלתי נדלית בעובדים בישראל".

 

עוד על קו לעובד: http://www.kavlaoved.org.il

 

חנה זוהר (צילום: קו לעובד)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן