fbpx

עובד נהרג בתאונת מנוף בעוספיה; בנו נפגע בינונית ופונה לבית חולים רמב"ם

המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה ונציג משרד העבודה זומן למקום

עובד בן 53 נהרג היום (חמישי) לאחר שמנוף קרס ופגע בו בעוספיה. בנו, כבן 20, נפגע גם כן באירוע ומצבו בינוני. הצעיר פונה במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובגב לבית החולים רמב"ם. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר באב ובנו תושבי עוספיה שעסקו בעבודות מנוף. המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות ונציג משרד העבודה זומן למקום.

חובשי מד"א דוד מזרחי ועמיר והבי מסרו: "הגענו למקום וראינו את הגבר שנפגע מהמנוף, כשהוא לכוד בחלקה האחורי של המשאית. הוא היה מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. בסיוע אזרחים במקום, חילצנו אותו והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. פצוע נוסף שכב סמוך למשאית כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בפלג גופו התחתון, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

יצוין ששישה פועלים נפצעו ביום שלישי האחרון לאחר שקיר קרס על טרקטור באתר בנייה בכביש 754 סמוך לתחנת דלק פז, בכניסה לכפר כנא. חמישה מהעובדים חולצו בהם בן 25 שספג חבלה רב מערכתית קשה ופונה כשהוא מורדם ומונשם במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם בחיפה, פצוע בינוני שספג חבלה קשה באגן ושני פצועים קל שפונו לבתי החולים האנגלי והאיטלקי בנצרת. פצוע נוסף, בן 25, היה לכוד זמן רב ההריסות, במצב קשה עם פגיעות מעיכה אך בהכרה. סריקות נוספות נערכות במקום לבדיקה האם ישנם לכודים נוספים.

 

זירת תאונת עבודה הקטלנית היום בעוספיה (צילום: משטרת ישראל)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן