fbpx

שני כינוסים ציבוריים על מהות התקציב הניאו-ליברלי של ממשלת בנט-לפיד

סניף חד"ש ת"א יקיים אסיפה ציבורית בנושא בהשתתפות ח"כ עופר כסיף, חבר ועדת הכספים של הכנסת

שני כינוסים ציבוריים על התקציב הניאו-ליברלי של ממשלת בנט-לפיד ייערכו השבוע. ביום רביעי הקרוב יתקיים כנס מקוון ביוזמת ההתארגנות "שוברות קירות". למחרת, בחמישי, ייערך כנס של סניף חד"ש בתל-אביב בהשתתפות חבר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת).

 

בהזמנה לאסיפה שתתקיים ביום חמישי בשעה 19:00 באולם הגדה השמאלית (אחד העם 70, ת"א) נאמר "העברת התקציב בקריאה ראשונה נתפסת כהישג הפוליטי המשמעותי של הממשלה החדשה, אלא שמאחורי אלפי הסעיפים מתחבאים כמה וכמה סודות אפלים במיוחד: מדוע האוכלוסייה הערבית ממשיכה לסבול מאפליה תקציבית גם בממשלה החדשה? כמה כסף חילק בנט לחבריו בהתנחלויות? לאלו הטבות ענק נסתרות זכו הטייקונים החזקים במשק? ואיך חוק ההסדרים הדרקוני מכיל סעיפים שיפגעו אנושות בכיסם של מיליוני אזרחים?".

 

תחת הכותרת "תקציב המדינה – בואו נשים את זה על השולחן!", יתקיים ביום רביעי בשעה 20:00 באמצעות הזום "כנס חירום על תקציב המדינה האכזרי – כי יש מה לעשות". בהזמנה נאמר "בתקופה הקרובה הממשלה עומדת בפני אישור תקציב הפוגע בנשים, אנשים החיים בעוני, אוכלוסיות מוחלשות ותושבות ותושבי הפריפריה.לא ניתן לזה לעבור בשתיקה.

 

בכנס ישתתפו: חלי בוזחיש ששון, מתנועת "שוברות קירות"; אלונה מרים אילוז, כתבת מעורבות חברתית ופעילה חברתית;עו״ד אוהד אמר מהקליניקות המשפטיות האוניברסיטה העברית; סורייא נוג'ידאת -יועצת לקידום מעמד האשה במרכז השלטון המקומי בישראל; רון הופמן-דישון, חוקר במרכז אדוה; ד״ר יעל חסון, מנהלת תחום מגדר במרכז אדוה; דני גיגי, מנכ"ל; פורום הדיור הציבורי; כרמן אלמקייס עמוס וספיר סלוצקר עמראן, מייסדות "תנועת שוברות קירות".

 

 האירוע ביום רביעי (קישור לפייסבוק)

האירוע ביום חמישי (קישור לפייסבוק)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן