fbpx

הפקה חדשה של אנסמבל התיאטרון האפריקאי בתל-אביב: 'הדרך' מאת וולה שוינקה

המחזה עוסק בחבורה של נהגי משאיות המתכנסים בחצר האחורית והעזובה של בית תפילה קטן בשכונת עוני

אנסמבל התיאטרון האפריקאי בתל-אביב מעלה הפקה חדשה: "הדרך", מחזה מאת הסופר הניגרי וולה שוינקה, חתן פרס נובל לספרות.  ההצגה, בבימויה של יאפא שוסטר, עלתה בסוף השבוע האחרון בתיאטרון הבית בתל-אביב. "הדרך" זו דרמת פעולה העוסקת בשאלות הקיום. חבורה של נהגי משאיות מתכנסת בחצר האחורית והעזובה של בית תפילה קטן בשכונת עוני.

הנהגים, המודעים להיעדר המשאבים שלהם ולסכנות הקיומיות להן הם חשופים,  פועלים בשיתוף פעולה עם "הפרופסור", אשר הודח מתפקידו בבית התפילה עקב חשד לגניבה מהקופה הציבורית. הפרופסור פורש את חסותו על הנהגים על מנת להתחקות אחר תאונות הדרכים שבהן היו מעורבים. באמצעות השברים והשרידים של הרכבים שנפגעו בתאונות דרכים ובאמצעות השבר האישי בחייהם של הנהגים, הוא מחפש משמעות.

בהצגה משתתפים השחקנים: דורון תבורי, בתפקיד הפרופסור; עדי אלמו, בתפקיד סמסון; אלעד קונפינו, בתפקיד סאלובי;  אמלקאלין עלם, בתפקיד קוטונו; גטצ'או הונניה, בתפקיד סיי; טוקיו קיד; צביקה איזקיאס, בתפקיד מוראנו ורוניה מן, בתפקיד ג'ו השוטר.  מוזיקאים ורקדנים: שגון אדפילה, אוצ'ה אודוגהו, לינדה קאמלו וטומה אולווטוסין.

 

הסופר הניגרי וולה שוינקה, חתן פרס נובל לספרות (צילום: דף הפייסבוק של שוינקה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן