fbpx

מחאת הנכים: מפגינים חסמו הבוקר את צומת הסירה בהרצליה; יחריפו צעדיהם

אתמול בשעות הבוקר חסמו הנכים המפגינים כבישים ונתיבים באזור גשר המיתרים בירושלים

ארגוני הנכים הפגינו שוב הבוקר (שלישי) בצומת הסירה סמוך להרצליה. הנכים חסמו את התנועה במקום למשך 20 דקות, אחריהן הודיעה המשטרה כי הצומת נפתחה מחדש, וזמן קצר לאחר מכן שבו להפגין בכביש. נמסר כי בימים הקרובים הם יחריפו את צעדיהם.

אתמול בשעות הבוקר חסמו כבישים ונתיבים באזור גשר המיתרים בירושלים, ומוקדם יותר אף נחסמה לחלוטין הכניסה לעיר. הפגנת מחאת הנכים החלה אתמול בחסימות כבישים ונתיבים כניסה לירושלים, בגשר המיתרים, והתנועה נחסמה לחלוטין. הנכים מוחים זה שבועות נגד הממשלה במטרה להאיץ את קבלת כלל הדרישות של מאבקם, בהן העלאת קצבאות השירותים המיוחדים לנכים (שר"מ) וכן ההסכמות אליהן הגיעו עם שרי האוצר והרווחה הקודמים.

אייל כהן, ממובילי מחאת הנכים וקבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" מסר: "הבטחנו כי בזמן הקרוב ייחסמו כבישים ראשיים בכל הארץ – והיום הגענו לירושלים. בימים הקרובים תהיה הפתעה נוספת שתגרום להמשך נזקים לקופת האוצר ולממשלת ישראל". עוד נמסר מקבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" כי "נמשיך במאבק, ואף נגביר את חסימות הכבישים עקב התעלמות גורפת של משרד האוצר וממשלת ישראל מדרישות הנכים".

במסגרת מאבקם בשבוע שעבר פעילי "הנכים הופכים לפנתרים" את עצרו תנועות הרכבות בין חיפה לתל אביב, כשחסמו את מפגש הכביש והמסילה של רכבת ישראל בצומת הבונים ליד בנימינה לשני הכיוונים. בתחילת החודש, הנכים חסמו את צומת עזריאלי בתל-אביב ואת נתיבי איילון.

פעילים חוסמים את צומת עזריאלי בתל-אביב, במסגרת מאבק הנכים, 6 באוגוסט 2021 (צילום: נכים לחצי בן אדם)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן