fbpx

תלמידו של כהנא וחברו של ביבי: ערב יום השואה סמוטריץ' קרא לגרש את הערבים

בציוץ בטוויטר איים יו"ר הציונות הדתית על ח"כ אחמד טיבי בטרנספר: "ערבים כמוך לא יישארו כאן"

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עורר אתמול (רביעי) סערה לאחר שפנה ליו"ר תע"ל ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) בטוויטר וכתב ש"מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן". טיבי השיב לו בטוויטר וכינה אותו בגרמנית "אתה גזען" (Du bist ein Rassist).

"שמעתי שאחרי שהרב שמואל אליהו שליט"א אמר שמוסלמי אמיתי צריך לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אחמד טיבי פער עליו את פיו. אז אחמד, מוסלמי אמיתי חייב לדעת שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולאורך זמן ערבים כמוך שלא מכירים בכך לא יישארו כאן. הרב שמואל ורבבות תלמידיו, ובהם אנחנו, נדאג לכך", כתב סמוטריץ' בטוויטר.

בתוגבה כתב טיבי בטוויטר: "אוי בצלאל, היית ונשארת נער גבעות מתלהם. העובדה שלא תהיה שר אלא בהישענות על ערבים עושה לי נחת . המון נחת אבל אני ערבי שלא סופר אותך. ולא רוצה לשכנע אותך בכלום ולא את הרב ההוא שאמר שהארץ מקיאה את הערבים… יאללה תחפף".

גם ח"כ עאידה תומא סלימאן (חד"ש –הרשימה המשותפת) גינתה את דברי ח"כ הגזען ומסרה "בצלאל סמוטריץ' הוא תלמיד של כהנא לא פחות מבן גביר – הוא מאמין בעליונות יהודית ובחזון הטרנספר. הוא וחבריו הם אות קלון על הכנסת ועל הפוליטיקה הישראלית".
ארגון "תג מאיר" הנלחם בפשעי שנאה מסר כי "סמוטריץ' הטרנספריסט מבית המדרש של חדרי הלידה הנפרדים, מצעד הבהמות, הערצת הרב גינזבורג והחבירה לבן גביר הינו גזען חשוך ומסוכן שכל קשר בינו לבין יהדות שכל נתיבותיה שלום הינו מקרי בהחלט".

ח"כ אחמד טיבי ליד הקלפי בעירו טייבה, בבחירות שנערכו ב-23 במארס 2021 (צילום: הרשימה המשותפת)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן