fbpx

טרור יהודי: מתנחלים תקפו בתים וכלי רכב בשני כפרים פלסטינים בשטחים הכבושים

גם ביום שני הושלכו אבנים על כלי רכב וחלונות בתי מגורים בכפר הפלסטיני ג'אלוד שבאזור שכם

אבנים הושלכו בידי מתנחלים, אתמול (רביעי) בשעות הבוקר המוקדמות, לעבר שלושה בתי מגורים ושני כלי רכב בכפר הפלסטיני חווארה. לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית וואפא, התקרית אירעה הלילה ובני משפחה ישנו באחד מבתי המגורים שניזוקו.

זו התקיפה נפשעת השנייה באזור השבוע. גם ביום שני הושלכו אבנים על כלי רכב וחלונות בתי מגורים בכפר הפלסטיני ג'אלוד שבאזור שכם. ראשי המועצות בג'אלוד ובחווארה מסרו כי מתנחלים עומדים מאחורי התקריות וכי הוגשו בעבר כמה תלונות במשטרה ללא כל תוצאות.

"כפי שהשמש זורחת במזרח, המתנחלים ממשיכים להתפרע ולהטיל אימה על פלסטינים, ורשויות אכיפת החוק מאפשרות זאת", אמר ליאור עמיחי, מנכ"ל יש דין. לדבריו "השתיקה של שרי הממשלה ופוליטיקאים בזמן מערכת בחירות ממחישה עד כמה הפורעים מרגישים בנוח ובטוחים לעשות את הפשעים שלהם". מארגון תג מאיר נמסר: "מדיניות ההכלה ושיחות הנפש של אלוף הפיקוד עם נוער הגבעות מובילים להמשך פעולות הטרור היהודי בכפרים הפלסטיניים. יש לסכל את פעולות הטרור היהודי ולהגן על התושבים הפלסטינים". לדברי הארגון מדובר ב"טרור יהודי".

 

סרטון – הנזקים שגרמו המתנחלים בחווארה:

 

מכונית שניזוקה, אתמול, מאבני המתנחלים בכפר חווארה (צילום: מועצת חווארה)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן