fbpx

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בפרטנר לאחר הודעת ההתפטרות היו"ר והמנכ"ל

הסכסוך יחול על 2,700 עובדי החברה, שדורשים כמוקבל לחתום על הסכם קיבוצי חדש

בעקבות הימנעות מתמשכת של הרוכשים החדשים לקיים מו"מ עם ההסתדרות ועם הוועד על הסדרת זכויות העובדים בעקבות העברת השליטה לבעלים חדשים – ההסתדרות הכריזה אתמול (שלישי) על סכסוך עבודה בחברת פרטנר. הסכסוך יחול על 2,700 עובדי החברה, שדורשים כמוקבל לחתום על הסכם קיבוצי חדש לאור העברת השליטה כדי להבטיח את עתידם התעסוקתי ומכאן גם את המשך הצלחת החברה.

עוד בעילות לסכסוך שהוכרז: דרישת העובדים לקיים חובת גילוי בנוגע לנתונים על עסקת המכירה; שקיפות השלכות העסקה – בין אם על מצב החברה ובין אם על זכויות העובדים; דרישה לקיים כאמור מו”מ עם העובדים על עסקת המכירה; דרישה לחתום על סעיף שיבטיח לעובדים רשת ביטחון מפני פיטורים או התייעלות. כמו כן, ההסתדרות ונציגות העובדים מבקשות לקבוע מנגנון להבטחת שמירה על איתנות פיננסית של החברה תוך הקצאת בטוחות לעובדים; מינוי נציגי עובדים לדירקטוריון; ביסוס תוכניות לפיתוח ולהשקעה; ותגמול בגין עסקת המכירה.

יו”ר ועד עובדי פרטנר, קרן אופק, מסרה: "פעמים רבות ניסינו להיכנס למשא ומתן מאז נודע כי הסכם הרכישה מתגבש, אך נתקלנו בגרירת רגליים. המצב בו מנכ”ל החברה ויו”ר הדירקטוריון מתפטרים מתפקידם מחד, ומנגד אין עם מי לנהל מו”מ על מעמדם של עובדי החברה בהסכם הרכישה, אילץ אותנו להכריז על סכסוך עבודה. עובדי פרטנר הם כוח מאוחד ומלוכד, ומי שיבחר להתעלם מזכויותיהם ימצא מולו אלפי עובדים ועובדות נחושים וכוח ארגוני מוכח".

יצוין של פי פרסום ב"דה מרקר", בעקבות הודעה שנמסרה לבורסה, אחרי 10 חודשים בתפקיד, המנכ"ל היוצא אבי צבי עוזב את פרטנר עם סכום כולל של כ-20 מיליון שקל. עלות השכר החודשית שלו עמדה על 115 אלף שקל. תנאי החוזה שלו מאפשרים שלושה חודשים של הודעה מוקדמת – בהם הוא ימשיך לעבוד עד שימונה מנכ"ל חדש ועוד שישה חודשי הסתגלות בהם הוא ימשיך לקבל משכורת. כלומר בסך הכל הוא יקבל מפרטנר משכורת של יותר מ-2 מיליון שקל – לפני מס.

 

עוד בנושא:

 

 

נציגי העובדים בחברת התקשורת פרטנר (צילום: ועד עובדים)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן