עובדי משרד החוץ הפגינו ומאבטחים חסמו את דרכם ללשכת השר יאיר לפיד
מערכת "זו הדרך" 03.01.2022 שתפו מחריפה המחאה של עובדי משרד החוץ. העובדים הפגינו אתמול (ראשון) ברחבת המשרד בקריית הממשלה בירושלים והניפו דגל שחור לראש התורן לצד שלטי מחאה רבים. זאת, בשל העובדה ששר החוץ, יאיר לפיד, ממשיך להתעלם מבקשתם לפתור את מצוקתם בגלל פגיעה קשה ובלתי מוצדקות בשכרם ובתנאי העסקה. העובדים מחו אתמול והניפו שלטים בהם נאמר: "הפקרתם אותנו בחוץ", "אל תבנו עלינו", "נותנים את … המשך לקרוא עובדי משרד החוץ הפגינו ומאבטחים חסמו את דרכם ללשכת השר יאיר לפיד
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר