fbpx

הנהלת טאואר סמיקונדקטור בעקבות מהלך ההתארגנות: אנו מכבדים את זכויות העובדים

ההנהלה הגיבה לידיעה שפורסמה ב"זו הדרך" בדבר טענת ההסתדרות לפגיעה בהתארגנות העובדים בחברה

חברת טאואר סמיקונדקטור מסרה הבוקר (ראשון) כי "לא התקבלה כל עתירה וצר לנו שההסתדרות בוחרת לפנות אל התקשורת לפני פנייה אל החברה עצמה".  כך הגיבה ההנהלה לידיעה שפורסמה ב"זו הדרך" לפיה ההסתדרות הגישה ביום חמישי האחרון לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת בקשת צד נגד חברת טאואר סמיקונדקטור ממגדל העמק בטענה לפגיעה בהתארגנות עובדים. דובר ההנהלה מסר ש"טאואר פועלת כדין, מכבדת את זכויות עובדיה ורואה בהם נכס מהותי של החברה וכך תמשיך לפעול".

 

יצוין שבתחילת השבוע שעבר החל מהלך התארגנות של עובדי מפעל טאואר בהסתדרות, במטרה להקים ועד עובדים ולהיכנס למו"מ להסכם קיבוצי בחברה. מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי טאואר להבטיח את תנאי תעסוקתם ולדאוג לשיפור הזכויות והתנאים שלהם.

 

חברת טאואר סמיקונדקטור, המעסיקה כ-2,000 עובדים, עוסקת בפיתוח ובייצור מוליכים למחצה ומעגלים משולבים לתעשיית האלקטרוניקה. על פי הדוחות הכספיים אשתקד הכנסותיה הסתכמו ביותר מ-4 מיליארד שקל והרווחים בכ-270 מיליון שקל.

 

שבמהלך הימים האחרונים הגיעו לידי ההסתדרות עדויות והקלטות המעלות חשד לפגיעה בהתארגנות. בין היתר, טוענת ההסתדרות כי נעצרה עבודת פסי הייצור על מנת שמנהלים יעבירו לעובדים בכינוסים דברי הסבר נגד ההתארגנות והפצת תעמולה אסורה, הפוגעת באופן חמור בזכות ההתארגנות. בנוסף, נטען על ידי ההסתדרות כי מנהלים בכירים כינסו עובדים בסמוך לשער הפנימי של המפעל כדי להחתים אותם על טפסי ביטול חברות בהסתדרות. לדברי ההנהלה "פעילות החברה מתנהלת כסדרה ופסי הייצור עובדים 24/7 כרגיל ללא כל הפסקה כנטען".

 

מוועד הפעולה נמסר: "אנו אוהבים את מקום העבודה שלנו, ופועלים לטובתו יום יום במסירות ובאחריות רבה. הגיע הזמן שנדאג גם לעצמנו כעובדים. אנו קוראים לכל העובדים להמשיך להצטרף ולחזק את ההתאגדות".

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/103646

עובדי טאואר סמיקונדקטור במגדל העמק (צילום: טאואר סמיקונדקטור)

אנו עושים מאמצים להביא ידיעות בדוקות ומדויקות, ולא להפר זכויות יוצרים. אם נתקלת בטעות או בהפרת זכויות יוצרים, אנא פנה/י אלינו בהקדם במייל info@zoha.org.il

לגלות עוד מהאתר זו הדרך

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן